Mondex Home Club

ALGEMENE VOORWAARDEN VAN HET MONDEX HOME CLUB GETROUWHEIDSPROGRAMMA

Het loyaliteitsprogramma MONDEX HOME CLUB (hierna: MONDEX HOME CLUB) is gericht op klanten van de online shop MONDEX en geldt voor alle producten in het aanbod van de shop, met uitzondering van de verzendkosten. Het programma beloont klanten die zich hebben geregistreerd op de website van de winkel en een aankoop hebben gedaan via hun account in de online shop van MONDEX.

§1
Definities

  1. De organisator van MONDEX HOME CLUB is Unihome Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością met zetel in Warschau. 
  2. Deelnemer aan het programma - een klant van de MONDEX online shop met een geregistreerd klantenaccount en een klant van MONDEX stationary shops.
  3. Deelname aan het Programma is vrijwillig.
  4. De registratie van een klantenaccount in de MONDEX-onlineshop staat gelijk aan deelname aan het programma en vereist geen afzonderlijke toestemming of aanvullende gegevens.
  5. Indien u niet aan het programma wenst deel te nemen, kunt u gebruik maken van de mogelijkheid om snel te winkelen zonder registratie. De deelnemers aan het programma kunnen alleen meerderjarige natuurlijke personen (consumenten) zijn, die hun deelname aan het programma correct registreren via de website mondex.pl.
  6. Unihome behoudt zich het recht voor om wijzigingen aan te brengen in het Reglement en tegelijkertijd de Deelnemers hiervan op de hoogte te stellen via de website mondex.pl en in elektronische correspondentie of per sms, indien de Deelnemer zijn e-mailadres of telefoonnummer heeft opgegeven.
  7. De Deelnemer heeft het recht om zich uit het Programma terug te trekken als gevolg van de wijziging van de Voorwaarden binnen 14 dagen na de datum van kennisgeving van de wijziging.

§2
Voorwaarden voor toetreding

  1. Onder voorbehoud van verdere bepalingen, dient een persoon die wil deelnemen aan het Programma, MONDEX HOME CLUB punten (hierna te noemen Punten) wil verzamelen in ruil voor zijn/haar aankopen in de online shop mondex.pl en de verzamelde Punten wil inruilen voor een in de tijd beperkte korting, zich te registreren voor deelname aan het Programma via de website mondex.pl.
  2. De deelnemer kan zijn/haar toestemming geven om informatie te ontvangen over de georganiseerde promotionele acties. Door zijn/haar toestemming te geven om marketinginformatie te ontvangen, geeft de Deelnemer zijn/haar toestemming om commerciële informatie te ontvangen, inclusief informatie over promoties die onder het Programma vallen, elektronisch naar het opgegeven e-mailadres, via een bericht naar het opgegeven mobiele telefoonnummer, via internettoepassingen naar het in de toepassing opgegeven adres.
  3. De Deelnemer dient de Organisator op de hoogte te stellen van wijzigingen in de gegevens in de aanvraag via de website mondex.pl of telefonisch bij BOK binnen 10 werkdagen na het optreden van de wijziging. Alle mogelijke gevolgen van niet-kennisgeving zijn voor rekening van de Deelnemer.
  4. De Organisator behoudt zich het recht voor om de rekening te blokkeren en punten die zijn geregistreerd met fictieve gegevens of andere gegevens dan die van de Deelnemer ongeldig te verklaren.

§3
Accumulatie van punten

  1. MONDEX HOME CLUB Points (hierna Points genoemd) zijn virtuele punten die de Deelnemer verzamelt op zijn/haar account in ruil voor het uitvoeren van een bepaalde activiteit in de online shop van mondex.pl. Op basis daarvan krijgt de Deelnemer een niveau in het Programma toegewezen: Zwart, Zilver of Goud.
  2. Punten kunnen alleen worden gebruikt als basis voor het registreren van punten:
    1. Voor het eerst deelnemen aan het Programma;
    2. Het plaatsen van een bestelling in de online shop,
    3. Afhankelijk van de brutowaarde van het winkelmandje;
    4. Het plaatsen van de eerste, tweede en derde bestelling in de online shop sinds de toetreding tot het Programma;
    5. Het schrijven van een recensie over een eerder aangeschaft product;
    6. Het plaatsen van een bestelling voor het geselecteerde product van de maand;
    7. Doorgaan naar een hoger niveau van het Programma.
  3. Om punten te sparen moet de Deelnemer een bepaalde handeling verrichten in de online shop van mondex.pl. Punten worden au
    1. Zodra de Deelnemer aan het Programma heeft deelgenomen;
    2. Zodra de bestelling is verwerkt;
    3. Bij goedkeuring van een beoordeling;
    4. Bij promotie naar een hoger niveau van het Programma.
  4. Het aantal punten dat wordt toegekend in ruil voor het verrichten van een activiteit wordt vermeld in de Algemene Voorwaarden.
  5. Eventuele claims in verband met de gespaarde punten kunnen alleen in behandeling worden genomen op vertoon van een aankoopbewijs binnen 14 dagen na de aankoopdatum.
  6. Indien het als gevolg van een systeemstoring op enig moment niet mogelijk is de gespaarde punten op te slaan, zal de BOK op basis van het aankoopbewijs punten toekennen aan de rekening van de Deelnemer, na kennisgeving door de Deelnemer, binnen 30 dagen na de transactiedatum en overlegging van het aankoopbewijs. Punten verschijnen automatisch op de rekening van de Deelnemer binnen 10 werkdagen na de datum van aanvraag.
  7. In het geval dat er nieuwe mogelijkheden worden geïntroduceerd om punten te verzamelen, zal de Organisator de Deelnemers via de website of in directe correspondentie informeren.

§4
Uitwisseling van punten

  1. Punten worden ingewisseld voor tijdelijke toegang tot speciale aanbiedingen, kortingen en evenementen van de online shop mondex.pl.
  2. Het is niet mogelijk om punten in te wisselen voor contant geld.
  3. Het is niet mogelijk om in de online shop met punten te betalen.
  4. De uitwisseling van punten gebeurt automatisch:
    1. Onmiddellijk nadat een nieuwe deelnemer het aantal punten heeft verzameld dat vereist is voor promotie naar het zwarte niveau;
    2. Onmiddellijk nadat een deelnemer op het zwarte niveau het aantal punten heeft verzameld dat vereist is voor promotie naar het zilveren niveau;
    3. Onmiddellijk nadat een deelnemer op het niveau Zilver het aantal punten heeft verzameld dat vereist is voor promotie naar het niveau Goud;
    4. Zes maanden na bevordering tot het Black-niveau of verlenging van het Black-niveau, als de deelnemer op Black-niveau het aantal punten heeft verzameld dat nodig is om op Black-niveau te blijven;
    5. 6 maanden na bevordering tot het niveau Zilver of verlenging van het niveau Zilver, als de deelnemer op het niveau Zilver het vereiste aantal punten heeft verzameld om op het niveau Zilver te blijven;
    6. 6 maanden na bevordering tot het niveau Goud of verlenging van het niveau Goud, indien de deelnemer op het niveau Goud het aantal punten heeft verzameld dat vereist is om op het niveau Goud te blijven;
    7. Het aantal punten dat nodig is om te promoveren of op een bepaald niveau van het Programma te blijven, staat vermeld in de Algemene Voorwaarden.
  5. Het aantal geregistreerde punten in ruil voor het uitvoeren van een activiteit:
    1. Voor zijn eerste deelname aan het Programma ontvangt de Deelnemer 10 Punten per keer;
    2. Voor het plaatsen van een bestelling in de onlineshop ontvangt de deelnemer een eenmalige betaling, afhankelijk van de brutowaarde van het mandje:
      1. Brutowaarde tot 149,99 pond: 50 punten;
      2. Brutowaarde van 150,00 PLN tot 249,99 PLN: 100 Punten;
      3. Brutowaarde van 150,00 PLN tot 499,99 PLN: 150 punten;
      4. Brutowaarde van 500,00 zł tot 999,99 zł: 250 Punten;
      5. Brutowaarde boven 1000,00 zł: 500 punten;
    3. Voor het plaatsen van een volgende bestelling in de online shop vanaf het moment van toetreding tot het Programma ontvangt de Deelnemer een eenmalige betaling, afhankelijk van de bestelvolgorde:
      1. Voor uw eerste bestelling: 150 punten;
      2. Voor de tweede bestelling: 100 punten;
      3. Voor de derde bestelling: 50 Punten;
      4. Voor het schrijven van een review van een eerder aangeschaft product ontvangt de Deelnemer eenmaal 25 punten;
      5. Voor het plaatsen van een bestelling voor elk item van het geselecteerde product van de maand, ontvangt de deelnemer eenmaal 25 punten;
      6. Voor het promoveren naar een hoger niveau van het Programma ontvangt de Deelnemer eenmaal 25 Punten.
  6. Aantal punten vereist voor onmiddellijke bevordering tot een programmaniveau en vereist voor verlenging van een programmaniveau na 6 maanden geldigheid van het niveau:
    1. Zwart: 100 punten;
    2. Zilver: 400 punten;
    3. Goud: 750 punten.

§7
Retourzendingen en klachten

  1. De Organisator biedt in gerechtvaardigde gevallen de mogelijkheid om in de online shop gekochte goederen, voor de aankoop waarvan de Deelnemer Punten heeft ontvangen, te retourneren. Voor het retourneren dient de Deelnemer de in het Reglement van de shop beschreven retourprocedure te volgen.
  2. Het retourneren van goederen betekent dat de deelnemer de punten verliest die voor de aankoop ervan zijn gespaard. De punten zullen binnen 30 dagen van de rekening van de Deelnemer worden afgetrokken.

§8
Niet verdiende punten

  1. Punten worden geacht op onregelmatige wijze te zijn verkregen indien zij zijn verkregen door het verstrekken van valse gegevens voor de aanvraag of op enigerlei wijze zijn vervalst. Zodra de BOK hiervan op de hoogte is, wordt het account geblokkeerd in afwachting van opheldering.
  2. Onrechtmatig verkregen punten zijn punten die tegen betaling zijn verkregen van een andere Deelnemer of indien de basis van de opname een aankooptransactie was die niet is verricht door de Deelnemer wiens rekening de punten bevat, of indien de punten op enige andere wijze zijn verzameld in strijd met de bepalingen van de Voorwaarden.
  3. bepalingen van de Regels.
  4. De Organisator heeft het recht om een Deelnemer die punten heeft gespaard op een wijze die in strijd is met de Voorwaarden, uit te sluiten van het Programma en de rekeningen en de daarin gespaarde punten ongeldig te verklaren.

§9
Klantenservice-activiteiten

  1. Alle informatie met betrekking tot de werking van het Programma kan door de Deelnemers telefonisch of per brief van de BOK worden verkregen. De medewerkers van de BOK behandelen zaken als rekeningblokkering, vragen en klachten over alle verrichtingen van de Gebruikers.
  2. In het belang van de bescherming van de gegevens van Deelnemers aan het Programma heeft de BOK, in geval van een telefonische aanvraag of een verzoek om toepassing van een rekeningblokkering door een Deelnemer, het recht om vragen te stellen teneinde de identiteit van de Deelnemer vast te stellen met betrekking tot de gegevens die door de Deelnemer zijn verstrekt in verband met zijn deelname aan en het gebruik van het Programma. Indien de Deelnemer weigert te antwoorden, is de BOK niet verplicht de verzoeker te bedienen.
  3. Indien een medewerker van de BOK het nodig acht de identiteit van een telefonisch verzoek nader vast te stellen, kan hij/zij vragen om een schriftelijke bevestiging van het verzoek.
  4. De deelnemer kan een andere persoon schriftelijk machtigen hem in zijn contacten met de BOK te vertegenwoordigen. De BOK kan in geval van twijfel verzoeken om persoonlijk contact met de deelnemer of om een notariële volmacht.

§10
Aanbod voor deelnemers aan het programma

  1. Deelnemer aan het programma op het niveau Zwart, voor de duur van de geldigheid van het niveau:
    1. kunnen profiteren van een permanente korting van 4% op alle niet-afgeprijsde producten in de online shop van mondex.pl;
    2. Deelnemer aan het programma op het niveau Zilver, voor de duur van de geldigheid van het niveau:
      1. kan profiteren van een vaste korting van 8% op alle niet-afgeprijsde producten in de online shop van mondex.nl;
      2. heeft toegang tot gereserveerde verkopen;
      3. heeft toegang tot gereserveerde inhoud in de mondex.pl online shop.
  2. Deelnemer aan het programma op het niveau Goud, voor de duur van de geldigheid van het niveau:
    1. kan profiteren van een vaste korting van 8% op alle niet-afgeprijsde producten in de online shop van mondex.nl;
    2. heeft toegang tot gereserveerde verkopen;
    3. heeft toegang tot gereserveerde inhoud in de online-shop mondex.pl.
    4. draagt geen verzendkosten, ongeacht de brutowaarde van de geplaatste bestelling.
  3. Geldigheid van punten en niveaus:
  4. Punten blijven geldig voor de duur van deelname aan het Programma.
  5. Deelname aan elk niveau van het Programma blijft geldig voor een periode van 6 maanden en kan worden verlengd.
  6. Deelname aan het programmaniveau kan niet worden verlengd indien:
    1. Na 6 maanden van promotie naar het Zwarte niveau of verlenging van het Zwarte niveau, heeft een Deelnemer op het Zwarte niveau niet het aantal Punten verzameld dat nodig is om op het Zwarte niveau te blijven. De Deelnemer verliest dan het Black niveau en wordt behandeld als een nieuwe Deelnemer.
    2. Een Deelnemer op het Silver niveau heeft niet het aantal Punten verzameld dat nodig is om op het Silver niveau te blijven na 6 maanden van promotie naar het Silver kaart niveau of de verlenging van het Silver niveau. De Deelnemer verliest dan het Silver niveau en wordt ingedeeld in het Black niveau. De Deelnemer heeft dan geen recht op Punten voor bevordering naar een nieuw niveau.
    3. 6 maanden na promotie naar het niveau Goud of verlenging van het niveau Goud heeft de Deelnemer op het niveau Goud niet het aantal Punten verzameld dat nodig is om op het niveau Goud te blijven.
  7. Het Lid verliest dan het Gouden Niveau en wordt toegewezen aan het Zilveren Niveau. De Deelnemer heeft in deze situatie geen recht op Punten voor overgang naar het nieuwe Niveau.
  8. Bij verlies van niveau behoudt de Deelnemer alle verzamelde Punten.

§9
Wijzigingen en afschaffing van het programma

  1. Wijzigingen van deze Voorwaarden worden ingevoerd door publicatie van de gewijzigde tekst van de Voorwaarden op de website mondex.pl met vermelding van de datum vanaf wanneer de gewijzigde Voorwaarden van kracht zijn. Niettegenstaande het bovenstaande,
  2. Deelnemers worden op de hoogte gesteld van de wijzigingen in de Voorwaarden door middel van e-mailcorrespondentie die naar hen wordt gestuurd, naar het door hen opgegeven e-mailadres, of door middel van een sms naar het door de Deelnemer opgegeven telefoonnummer.
  3. Deelnemers die de wijzigingen niet aanvaarden, kunnen binnen 14 dagen nadat zij in kennis zijn gesteld van de inwerkingtreding van de Regels, de BOK laten weten dat zij uit het Programma stappen, in welk geval alle gespaarde Punten worden gewist en het huidige Niveau niet langer geldig is.
  4. De Organisator kan naar eigen goeddunken besluiten het Programma te beëindigen.
  5. De aankondiging van de beëindiging van het Programma zal door de Organisator ten minste 60 dagen van tevoren op de website mondex.nl worden aangekondigd. De aankondiging zal
  6. gedetailleerde voorwaarden van beëindiging en de datum van
  7. de definitieve vervaldatum van Punten en Niveaus.
  8. Zodra het Programma is beëindigd, kunnen geen Punten meer worden verzameld of ingewisseld.

§10
Persoonlijke gegevens

  1. De Organisator verwerkt de persoonsgegevens van de Deelnemer die door de Deelnemer tijdens de accountregistratie zijn verstrekt om de persoon als Deelnemer aan het Programma te identificeren.
  2. De Deelnemer aan het Programma stemt in met het verzamelen, systematiseren en verwerken door de Organisator ten behoeve van het Programma van zijn/haar persoonsgegevens die aan de Organisator als organisator van het Programma zijn verstrekt.
  3. De deelnemer kan te allen tijde aan de Organisator melden
    1. Per e-mail op: iodo@mondex.pl
    2. Per post naar het volgende adres Unihome Sp. Z o.o., ul. Rydygiera 11a/226, 01-793 Warschau
    3. het verwijderen uit de database van zijn/haar persoonlijke gegevens die aan de Organisator zijn verstrekt tijdens het registratieproces. Na ontvangst van de kennisgeving zal de Organisator de gegevens onmiddellijk uit het systeem verwijderen. Tegelijk met de verwijdering van de gegevens van de Deelnemer worden alle door hem verzamelde Punten verwijderd.
  4. De beheerder van de persoonsgegevens van de deelnemers aan het programma is de Organisator, die bereikbaar is op het volgende e-mailadres iodo@mondex.pl
  5. Het Bedrijf zal persoonsgegevens verwerken voor de doeleinden die verband houden met de uitvoering van het Programma voor de periode van deelname aan het Programma - toestemming voor deelname aan het loyaliteitsprogramma
  6. (wettelijke basis Art. 6(1)(a) RODO) , en daarna voor zover vereist door de wet of voor de vrijwaring van mogelijke claims en voor de vervulling van de wettelijk gerechtvaardigde doeleinden die door de verantwoordelijke voor de verwerking worden nagestreefd, met name de rechtstreekse marketing van zijn producten of diensten, in dit verband totdat u bezwaar maakt tegen de verwerking (wettelijke basis Art. 6(1)(f) RODO).
  7. Het gerechtvaardigd belang is de noodzaak van de verwerking ten behoeve van een eventuele klachtenprocedure.
  8. De verstrekking van persoonsgegevens is vrijwillig, maar noodzakelijk voor de hierboven genoemde doeleinden.
  9. Persoonsgegevens kunnen worden verstrekt aan samenwerkende entiteiten op basis van vertrouwensovereenkomsten, voor zover dat nodig is voor de bovengenoemde doeleinden.
  10. Elke persoon heeft, voor zover de wet daarin voorziet, recht op toegang tot zijn/haar gegevens en op rectificatie, verwijdering of beperking van de verwerking, het recht om bezwaar te maken tegen de verwerking, het recht op gegevensoverdraagbaarheid en het recht om de verleende toestemming te allen tijde in te trekken. De intrekking van de toestemming heeft geen gevolgen voor de rechtmatigheid van de verwerking die op basis van de toestemming vóór de intrekking ervan heeft plaatsgevonden.
  11. In geval van twijfel over de verwerking van persoonsgegevens kan eenieder het bedrijf om informatie vragen. Niettegenstaande het bovenstaande heeft iedereen het recht een klacht in te dienen bij de toezichthoudende autoriteit, de voorzitter van het Bureau voor de bescherming van persoonsgegevens.

Laden...