Klachtenformulier

Gebruik het onderstaande formulier.

  1. Vermeld het ordernummer, uw gegevens, de reden van de klacht en de gewenste oplossingsmethode.
  2. Voeg foto's van de geadverteerde producten en hun etiketten bij het formulier.
  3. Als u een claim indient voor schade aan producten tijdens het transport, voeg dan ook een schaderapport bij. Dit kan bij het ophalen door de koerier worden opgeschreven. Als de schade niet zichtbaar was op het moment van afhalen kunt u deze binnen 7 dagen na levering opmaken. Neem contact op met de hotline van de koerier die verantwoordelijk was voor de levering. Als de beslissing positief is en het nodig is de geclaimde goederen op te halen, stuurt de afdeling Retouren en Klachten u een vrachtbrief om op het pakket te plaatsen.
    U kunt het pakket ook zelf terugsturen naar het adres:
    MONDEX Returns and Complaints Department
    Towarowa 17
    10-416 Olsztyn
  4. Maak het pakket vast voor transport.
  5. Het pakket moet vergezeld gaan van een ingevuld en ondertekend klachtenformulier.
  6. Wij stellen alles in het werk om uw klacht binnen 24 uur door de afdeling Retouren en Klachten te laten behandelen. De maximumtermijn voor de behandeling van een klacht is 14 dagen.
  7. Binnen maximaal 14 dagen ontvangt u nieuwe producten of krijgt u uw geld terug. Wij streven ernaar om klachten binnen 5 dagen op te lossen.
optionele
Laden...