Veelgestelde vragen

1. Wat is de doorlooptijd?

Alle bestellingen worden binnen 24 uur klaargemaakt voor verzending. Als een bestelling wordt geplaatst op een zaterdag, zondag of feestdag, wordt de levertijd berekend vanaf de eerstvolgende werkdag. De levertijd is afhankelijk van de gekozen leveringswijze. De verwachte leveringsdatum wordt getoond tijdens het bestelproces wanneer u de leveringsmethode selecteert.

2. Hoe wordt de bestelling geleverd?

Wij werken alleen met de beste koeriersbedrijven. Onze partners zijn DHL, UPS, InPost en Suus. U kunt uw bestelling ook persoonlijk afhalen in onze winkels in Olsztyn en Ostróda.

3. Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Wij aanvaarden kredietkaarten, bankoverschrijvingen en BLIK. U kunt uw bestelling ook contant betalen aan de koerier of met een kaart in de InPost Parcel Shop en DHL Parcel Shop.

4. Hoe zijn de producten verpakt?

Elk product wordt zorgvuldig gecontroleerd door minimaal twee personen voordat het wordt verzonden. Vervolgens wordt het vastgezet met noppenfolie en stretchfolie. Elke doos is gevuld met geperforeerd karton. Ten slotte wordt de verpakking verpakt met een extra laag noppenfolie en stretchfolie. Op de verpakking is een band aangebracht met waarschuwingen en informatie over de inhoud.

5. Hoe kies ik de kleur van het product?

Als er meer dan één ontwerp of kleur zichtbaar is op de productafbeelding, kan de keuze worden gemaakt door bij stap drie van het proces een opmerking bij de bestelling te plaatsen.

6. Kan ik vragen om de producten in geschenkverpakking te doen?

Natuurlijk wikkelen wij uw bestelling tegen een meerprijs in decoratief papier en voegen een briefje van u toe.

7. Waar kan ik een ontvangstbewijs of factuur vinden?

De documenten bevinden zich in een doorzichtige enveloppe aan de buitenkant van het pakket naast de vrachtbrief.

8. Kan ik producten terugsturen?

Of u nu een consument of een bedrijf bent, u kunt producten zonder opgaaf van reden binnen 30 dagen retourneren. De terugzending van de meeste producten is voor de consument volledig gratis.

9. Moet ik de kosten van een vordering betalen?

De claim is volledig gratis. U hoeft alleen maar een online aanvraag in te vullen, die beschikbaar is op onze website.

10. Verkoopt u B2B?

Bedrijven zijn ook welkom om met ons samen te werken. Alle informatie is beschikbaar op onze bedrijfswebsite: mondex.pl.

Laden...